Dopis od Microsoftu

Honza Horesovsky hores at cslab.felk.cvut.cz
Wed Apr 24 17:13:08 CEST 1996

On Wed, 24 Apr 1996 14:14:11 +0200,
Ladislav Rudisar   <rudisar at dec51.faf.cuni.cz> wrote:

>To zni skoro jako vyhruzka. Myslim ze, kvuli spravne cestine bude
>stat za to prijit i o par ctenaru. Rozdelime se tak na cechy a =E8echy.
>Muzeme udelat dvoje konference a mezi nima filtracni brany atd. atd.,
>ale budeme na tom lepe, kdyz se dohodneme na ISO 8859-2 a je to.
>Tady bychom si z M$ meli vzit priklad v prosazovani standardu -
>CP 1250 taky nikdo nechtel a mame ji - ale to je spis vtip.

Mate pravdu, kdyz to ctu znova, zni to ponekud zpatecnicky. Ovsem to
je problem obecny, kdyz je nekdo zvykly na neco, tak nerad inovuje.
Ale z hlediska te problematiky a vyvoje bude jiste trend
standardizovat cestinu s cilem komunikovat cesky. O.K., beru, ze pokud
mi bude chodit takovych mailu vice nez treba 20%, tak je na mne, abych
si poridil SW, ktery to umi rozlousknout, protoze jinak se nic
nedozvim...
Zdravi

-HORES-