Telefonovani pres Internet

Petr Snajdr snajdr at pvt.cz
Thu Apr 25 14:03:46 CEST 1996

Radek Vybiral wrote:

> [...]
[.....]

> Myslim, ze se na to same nekdo ptal pred nedavnem. Zkusil bych se probrat
> archivem konference, nebo Newsy.
> Jinak jsme to zkouseli, funguje to, ale je to vhodne poustet tak v nedeli
> kolem obeda, kdyz zarucene je nejmin lidi u nas na siti.

Zkousel jsem pouze Radio via.Inet a da se rict,ze je to z USA celkem
real-time.Problem je,ze nase linky jsou IMHO zatizeny mene nez ty CESNEtacke.
(Ping na ty same servery v *.com,*.edu dava vecinou 3x nekdy az 4x mensi cas
nez via.CESNET .Oboje pripojeni jsou v BRNE a oboje ve stejnou dobu .....

                 S pozdravem
                     Petr Snajdr