BOOTP FORWARD

Jiri Polach POLACH at JH-INST.CAS.CZ
Thu Apr 25 14:31:28 CEST 1996

Predevcirem  jsem nainstaloval  na stroj  s SCO  Unixem bootp+dhcp
server.  Na   Novell  server,  ktery   routuje  mezi  jednotlivymi
segmenty, jsem nahral bootpfwd. Vyzkousel jsem NCSA TN3270 a videl
jsem, ze  je to dobre.  Bohuzel radoval jsem  se predcasne. At  uz
pouziju bootpfwd.nlm nebo bootpfd.nlm, jsou aplikace, ktere nejsou
schopny bootp odpoved od forwaderu prijmout, prestoze ten ji vysle
(je to videt na konzoli). Patri  mezi ne NCSA FTP (!), NCSA telnet
(TELBIN), Windows for Workgroups DHCP klient verze A ani B. Pokusy
jsem provadel  na stroji, ktery  je na jinem  segmentu nez zmineny
BOOTP server.

Mate prosim vas nekdo tohle v provozu a funkcni  ? Diky za vsechny
tipy.

Jiri Polach

/\/\/| UFCH                                            Jiri Polach
     O                Laboratory of Elementary Collision Processes
           J. Heyrovsky Institute of Physical Chemistry, Praha, CZ