Dotaz

Richard Koza rk at czech.net
Tue Aug 13 21:22:40 CEST 1996

> Jestli jsou ty linky pripojene k nejakemo routeru je mozne
> je monitorovat z unixu pomoci Simple Network Management Protocolu,
> pripadne na routeru nastavit logovani udalosti do syslogu na unixu.
> Na nekterych routerech lze primo nakonfigurovat zalozni linku.
> Zkuste poslat podrobnejsi info (typ routeru, etc.).
> Pak se Vam pokusim poradi konkretneji.

Diky za vsechny informace. Pokusime se z toho neco vyuzit.
Jedna se o Cisco routery.

> Mimochodem, jak to vypada s tim perringem v Cechach ?
> Uz aby byl, ten www.penthouse.cz nabiha dost pomalu.

1) V teto konferenci ,ktera je verejna, bych nazory na peering dost
nerad vyjadroval (aby mne nekdo nemohl pak nekde citovat), ale
soukrome jsem Vam uz odepsal a udelam to pro kazdeho, kdo ma o tyto
informace zajem.

2) Jiz asi 14 dnu jedeme pres novou linku, ktera vyrazne zvysila
propustnost. Je to poznat i na logu Penthouse, kdy vyrazne stoupl
pocet pristupu (zhruba 2x). Nejcasteji jsou pristupy registrovany ze
dvou obrich ceskych podniku  zapojenych na internetu, ktere maji
zkratky na tri pismena. :-)) Ale obecne je moznost precist si
Penthouse mnohem lepsi nez predtim.

Hezky vecer,

Richard Koza
private e-mail: rk at czech.net