Dotaz

Tomas Hnetila tom at blovice.cz
Tue Aug 13 23:19:55 CEST 1996

Take jde o to jestli Vas peeringovy partner pusti jen do sve site
nebo i ven do Internetu.

> Diky za vsechny informace. Pokusime se z toho neco vyuzit.
> Jedna se o Cisco routery.

Doporucil bych Vam vyzkouset oboji snmp i syslogd a uvidite co Vam
vice vyhovuje.
Nevite-li si z konfiguraci rady napiste, pokusim se poradit.

> V teto konferenci ,ktera je verejna, bych nazory na peering dost
> nerad vyjadroval (aby mne nekdo nemohl pak nekde citovat), ale
> soukrome jsem Vam uz odepsal a udelam to pro kazdeho, kdo ma o tyto
> informace zajem.

Tenhle dopis mel byt soukromi, omylem jsem poslal kopii take do
konference. Omlouvam se.

                              Tomas Hnetila

Preferovane e-mail adresy:
domu - tom at blovice.cz