netforce traceroute

Ingrid Ledererova Ingrid.Ledererova at cesnet.cz
Wed Aug 14 18:54:44 CEST 1996

Dobry den,
dovolim si souhrne reagovat na dva prispevky:

 Je to tak, CESNET byl nucen vypovedet smlouvu s firmou Dattel- Netforce pro
 jeji neplneni. Dusledkem je tato konektivita resp. nekonektivita.

k prohlaseni pana Fleischhanse - ktere zkracene vypada takto:

> S peeringovou spolecnosti (NIX) to vypada celkem dobre.
> Budu optimista - do konce zari. Cleny budou prakticky vsichni internet
> provideri s vlastnimi linkami, mimo tech dvou nejvetsich - CESnetu
> a EUnetu. CESnet je uplne hluchy, jednani s EUnetem pokracuje....

 Jako ucastnik jednani pripravne skupiny NIXu, jejiz zalozeni CESNET inicioval a
 na jehoz pude jednani probihaji, mne tento prispevek prinejmensim prekvapil.
 Zvlaste mne prekvapuje, ze tento postoj vyjadruje clovek, ktery se schuzek
 neucastnil. Je to rozhodne nazor, ktery vytvoreni peeringu mezi providery
 neprospiva a doufame, ze se situace na dalsim jednani vyjasni.
                                                 Zdravi
                                                 Ingrid Ledererova
                                                 Cesnet