netforce traceroute

Tomas Najman tomas at cybeteria.cz
Wed Aug 14 18:55:51 CEST 1996

Vážení,

co se týče konektivity Cybeterie do Internetu, mám tyto informace:

Firma Netforce, která Cybeterii připojuje do Internetu, má od minulého
týdne svou linku do zahraničí (dříve bylo připojení přes Cesnet).
Jedná se o satelitní spoj někde z Jižního města do Stockholmu (EBONE)
a odtamtud dále do světa. Podle jejich informací by mělo být spojení
nyní rychlejší, než přes Cesnet.

Druhý problém je v tom, že trvalo asi týden než se podařilo obnovit
peering na PASNET (s vyjímkou Sunsite - ten šel pořád).
Z toho vyplývají vaše informace od cestě do zahraničí při spojení z
jedné části města do druhé.

Nyní už by měl fungovat peering na celý PASNET.
O Cesnetu toto nemohu říci s určitostí. To jsou ovšem věci, které
jdou mimo naše technické záležitosti do světa šedého byznysu...  ;-(

Takže z Čech do Čech přes Čechy..

> Se vsim co jste uvedl lze souhlasit a plati napr. pro vztah Video On
> Line - CESNET. Ale vyse uvedeny trace se tyka NetFORCE a BAJTu a oba
> tyto uzly ziskavaji konektivitu od CESNETu, takze pakety by nemely
> putovat zahranicim. Ostatne mi ani trace ode mne nic takoveho
> neukazal.

PS: I'm using MIME ISO-8859-2 friendly software
* Ing. Tomas Najman           e-mail: tomas at cybeteria.cz *
*      (or leave me message at phone: +42 2 269474 or 5) *
*-- System and Network Support --- Internet Consultant --*
*         WWW: http://www.cybeteria.cz/tomas/            *