problem s www

Dusan Malik malik at mbox.bts.sk
Fri Aug 23 17:55:20 CEST 1996

At 09:34 23.08 1996 +0200, Richard Drutarovsky wrote:

>Zdravim,

>Mozna pricina uvedenej chyby moze byt aj v nastaveni WWW servera. Takmer
>kazdy WWW server ma niekde definovany urcity cas (timeout) na spracovanie
>poziadavky od klienta (tzn. odoslanie dat klientovi). Ak sa pocas tohoto
>casu nepodari uspokojit celu poziadavku, server spojenie zrusi, pricom
>skutocne to vyzera tak, ze "v prikazove radce Netscape je hlaska, ze dany
>dokument is done, jinymi slovy cely".
>
>Obvykle je tato doba okolo 20 - 30 minut a v niektorych serveroch ju
>nenajdete v konfiguracii, pokial ju tam explicitne nenapisete aj s poctom
> [...]
No a teraz neviem, ci nezatazim clenov konf. zbytocnymi mailami. Dvakrat mi
spadol pocitac napojeny na ppp providera.
Neviem, ako skoncili momentalne prenasane maily. Ak to bude viackrat tak sa
ospravedlnujem. (nemate pre
zalohovaciu jednotku  LU 550 ovladac do DOS, resp. WIN?).

Ja som mal dost casto  pri NN chybu, ze mi to pri downloade skoncilo na tom
istom mieste (skusane niekolkokrat). Jasne, ze som mojmu providerovi pindal
a ziadal napravu. Dozvedel som sa, ze to moze sposobovat spatny (nevhodny,
spatne
nastaveny a pod) program pre proxy server. U mna to bolo dane tym, ze
provider mal este okrem vlastneho proxy
nastavenu cestu i na dalsi (zvysenie celkovej kapacity proxy), ktory   i
neuceleny prenos ak ho mal na disku ponukal ako cely.
Jasne, ze ak nahodou nebol prenos dokonceny, nikdy som ho nemohol dostat
cely (cez NN) lebo proxy ponuka najprv to co ma na disku a az potom to zhana
zo sveta.(alebo sa mylim?)  Nakoniec provider tento  aususovy proxy odpojil
a od tej
 doby je to OK.

Nie je to nahodou dtto?