zacatecnik

Erik Brozek brozek at tab.pvt.cz
Fri Aug 23 21:16:08 CEST 1996

On Fri, 23 Aug 1996, Miloslav Novak wrote:

> Zdravim,
>
> jsem zacatecnik v INTETu a mam par asi hloupejch otazek.
> Kdosi tu psal neco o LISTSERVu a ze se z neho daji tahat diskuni skupiny.
> Jak ? Myslel jsem ze NEWS jsou diskuzni skupiny.
> A este jedna otazka, jak dostanu do sveho textu treba odkaz na muj e-mail a
> WWW stranku.

Pokud se chcete prihlasit do nejake diskuzni skupiny na listserveru pak
vetsinou posilate mail na adresu listserv at firma.cz .Pokud chcete vedet co
se na danem listservu nachazi napiste prikazy HELP a LIST , kazdy na jinou
radku a poslete je na listserv at firma.cz. Prihlaseni vypada takto:
 subscribe   nazev_konference_na_listservu   nekdy_i_jmeno

E-mail do HTML stranky umistnite takto:
 <A HREF="mailto:jmeno at firma.cz">Jmeno Prijmeni</a>

Zdravi.
   Erik Brozek            E-mail: brozek at tab.pvt.cz   Tel: +42 -361 482245
   PVT a.s,divize Tabor   Vozicka 2582,390 41 Tabor   The  Czech  Republic
   http://www.pvtnet.cz      http://www.pipex.cz         http://www.pvt.cz