Off topic (bylo Re: No subject)

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Tue Aug 27 12:45:15 CEST 1996

Vazeni a mili,

ac se mne to prilis netyka, nuti mne to ozvat se. :-)

On Tue, 27 Aug 1996, [iso-8859-2] Jan Plecháè wrote:

> chapu vese rozhorceni, ze jste dostal dopis, ktery je necitelny
> ale musim na nej reagovat dle vaseho vzoru:

Nemusite.
To za prve. Za druhe, podle jakeho vzoru reagujete, to posoudi ostatni,
at tady deklarujete, co chcete.

> [...]
> pokud jste si nevsiml (je mi jasne ze bez cestiny to nebylo
> dost dobre mozne - za coz se OMLOUVAM), tak vam nenabizim
> praci prasky nebo pyltiky do vysavace.
>
> B) do konference o internetu posilam pozvanku na
> problematiku s Internetem velmi souvisejici, pokud
> myslite ze technologie ActiveX s Internetem nesouvisi
> je to vase vec ale nechte posoudit i ostatni!!!!
>
> C) jestlize uz odepisujete zpusobem, kterym jste to udelal,
> tak se pod to laskave podepiste, ja jsem pod svymi vecmi
> take podepsan!!!
>
> D) budete-li mit nyni zajem si precist informace o seminari

Pane Plechaci!

Vynecham-li diskusi o zbytecnosti celeho Vaseho prispevku zde,
pak se zminim aspon o zbytecnosti nejmene osmi z Vasich vykricniku.

Tato konference ma svoje FAQ, v kterych je dosti jasne receno,
co do ni patri a co ne.

Ke zverejnovani informaci o akcich slouzi konference "seminar",
jejiz adresu lze zjistit napr. v "Seznamu zdroju".

Posilate-li dopis do jakekoliv konference, vyplnujte, prosim,
strucne a vystizne polozku subject v hlavicce dopisu.

 Vsechny zdravi
                            Bohumil Chalupa, KFK MFF UK Praha
                            bochal at met.mff.cuni.cz