Omluva - cestina (?) (Re: netforce traceroute)

Vladimír Solnický {Vladimir Solnicky} vs at utia.cas.cz
Thu Aug 29 11:26:29 CEST 1996

On Thu, 29 Aug 1996, Tomas Najman wrote:

> Ale stejne: MUZE MI NEKDO VYSVETLIT, proc je tento text zkomolen.

> Je to snad nepruchodnosti listserveru cs.felk.cvut.cz pro MIME?
> Nebo ze by gateway listserv<->news?

Jsem prihlasen v konferenci Net a text mi prisel spravne. Jak vypada v el.
novinach nevim. Pokud dostavate postu pomoci Mercury, nastava tam nekdy
chyba u dopisu s velkym poctem i delkou radek v zahlavi zpravy. Podle mych
informaci i dosavdnich zkusenosti je konferencni system od diskuse nekdy
pred dvema roky, ktera vyustila v pruchodnost pro MIME, propustny pro snad
vsechny potrebne hlavicky. Mozna je tedy chyba na Vasi strane (nenapsal
jste, k jakemu poskozeni doslo).

S pozdravem

V. S.

Vladimír Solnický, ÚTIA AV ČR, Pod vodárenskou věží 4,
182 08 Praha 8-Libeň, +42 2 6605/2364, telefax: +42 2 6884677,
vs at utia.cas.cz, http://www.utia.cas.cz/vs/vs-home-cz.html