Omluva - cestina (?) (Re: netforce traceroute)

tomask at mbox.vol.cz tomask at mbox.vol.cz
Thu Aug 29 11:38:48 CEST 1996

> Jsem prihlasen v konferenci Net a text mi prisel spravne. Jak vypada v el.
> novinach nevim. Pokud dostavate postu pomoci Mercury, nastava tam nekdy
> chyba u dopisu s velkym poctem i delkou radek v zahlavi zpravy. Podle mych
> informaci i dosavdnich zkusenosti je konferencni system od diskuse nekdy
> pred dvema roky, ktera vyustila v pruchodnost pro MIME, propustny pro snad
> vsechny potrebne hlavicky. Mozna je tedy chyba na Vasi strane (nenapsal
> jste, k jakemu poskozeni doslo).

Me take prisel zoufale zkomolen, viz priklad:

Je=B9t=EC jsem ale nevid=ECl, =BEe by n=ECkdo poskytoval nat=E1hnout
si = data jen konr=E9tn=EDho cenn=E9ho pap=EDru za zvolen=E9 obdob=ED
- = mo=BEn=E1 by jste mohli b=FDt prvn=ED.

To se cist dost dobre neda, nechci byt prislis konzervativni, ale
domnivam se ze nejsme sami a nebylo by lepsi posilat texty bez
diakritiky?

Tomas Kouba
mailto:tomask at mbox.vol.cz
fax   : +42 2 6834141