Spatne zobrazeny/doruceny dopis [Re: Omluva - cestina (?)]

Vladimír Solnický {Vladimir Solnicky} vs at utia.cas.cz
Thu Aug 29 13:04:57 CEST 1996

On Thu, 29 Aug 1996 tomask at mbox.vol.cz wrote:

> Me take prisel zoufale zkomolen, viz priklad:
>
> Je=B9t=EC jsem ale nevid=ECl, =BEe by n=ECkdo poskytoval nat=E1hnout
> si = data jen konr=E9tn=EDho cenn=E9ho pap=EDru za zvolen=E9 obdob=ED
> - = mo=BEn=E1 by jste mohli b=FDt prvn=ED.

> To se cist dost dobre neda, nechci byt prislis konzervativni, ale
> domnivam se ze nejsme sami a nebylo by lepsi posilat texty bez
> diakritiky?

Puvodni autor se _omlouval_ za pouziti diakritiky a jen ho zajimalo, jak
nastal problem. Muj prispevek sdeloval. ze ne vsichni prijemci dostaly
dopis spatne -- nic vic, zvlaste se nijak nedotykal toho, zda v konferenci
Net zacit pouzivat diakritiku. Vas snad sdeluje, ze Vam dopis prisel
spatne a v kodovanem tvaru, ac by Vas postovni program (Pegasus Mail)  mel
byt schopen ho automaticky dekodovat. Pomohlo by, kdybyste do sveho
prispevku zaradil ukazku hlavicek (vsech podstatnych, Subject: a spol.)
onoho nerozkodovaneho dopisu namisto volani po nepouzivani diakritiky v
konferenci Net, jelikoz tento nazor nikdo nezpochybnoval a Vase
,,logicka`` dedukce tedy vypada dost zvlastne.

Jinymi slovy: Jak to, ze se onen dopis (kdyz uz se do konference omylem
dostal) alespon dvema ucastnikum konference, kteri maji SW zvladajici
MIME, nezobrazil spravne? A alespon jednomu dalsimu pri tom ano.

V. S.

Vladimir Solnicky, UTIA AV CR, Pod vodarenskou vezi 4,
182 08 Praha 8-Liben, +42 2 6605/2364, telefax: +42 2 6884677,
vs at utia.cas.cz, http://www.utia.cas.cz/vs/vs-home-cz.html