Spatne zobrazeny/doruceny dopis [Re: Omluva - cestina (?)]

tomask at mbox.vol.cz tomask at mbox.vol.cz
Thu Aug 29 13:22:31 CEST 1996

> Puvodni autor se _omlouval_ za pouziti diakritiky a jen ho zajimalo, jak
> nastal problem. Muj prispevek sdeloval. ze ne vsichni prijemci dostaly
> dopis spatne -- nic vic, zvlaste se nijak nedotykal toho, zda v konferenci
> Net zacit pouzivat diakritiku. Vas snad sdeluje, ze Vam dopis prisel
> spatne a v kodovanem tvaru, ac by Vas postovni program (Pegasus Mail)  mel
> byt schopen ho automaticky dekodovat. Pomohlo by, kdybyste do sveho
> prispevku zaradil ukazku hlavicek (vsech podstatnych, Subject: a spol.)
> onoho nerozkodovaneho dopisu namisto volani po nepouzivani diakritiky v
> [...]

Vazeny pane Solnicky,

velmi si Vas vazim pro Vasi snahu prosadit pouzivani cestiny. Jiz
dvakrat jsem si Pmail nakonfiguroval pro pouzivani cestiny a pokazde
pri upgrade na novou verzi jsem si s tim hral znovu. Vzhledem k tomu,
ze cestinu nepouziva nikdo s kym si menim zpravy, jsem se na to
nakonec vykaslal.

Domniovam se, ze dokonce na nekterych systemech nelze tuto
konfiguraci provest a proto nam nezbyva cestinu nepouzivat. Omluvu od
autora jsem obdrzel az po odeslani me pripominky, jinak bych
nereagoval.

V mnohem s Vami souhlasim a take bych rad mailoval pouze v cestine.
Pripadam si obcas jako blbec, kdyz po napsani mailu bez dikritiky
zacnu v normalnim procesoru psat dopis take bez hacku a carek, ale
dospel jsem k nazoru, ze to nelze prosadit, protoze to nekdo neumi
nakonfigurovat a dokonce to u nekoho ani nejde. Proto jsem rezignoval
a zasilani mailu v cestine nekomu u koho si nejsem jist, ze to precte
mi pripada jako hloupost a do konference jako bezohlednost. Tim nijak
nenarazim na autora puvodniho dopisu, ten se omluvil a zrejme slo o
omyl.

Mnohem vice mi vadi MS privazky ke zpravam, ktere skutecne k nicemu
nejsou a jde je odstranit. To uz je ovsem mimo ramec tematu.

Zdravim a preji pekny den...

P.S. Pokud se _vsichni_ domluvi na pouzivani cestiny a ti, kterym to
nejde zmeni software, budu prvni, kdo bude hlasovat pro...
Tomas Kouba
mailto:tomask at mbox.vol.cz
fax   : +42 2 6834141
tel   : +42 2 6831285