SLIP na Linuxove masine

Lubos Bohm bohm at rak.nis.cz
Thu Aug 29 14:44:02 CEST 1996

> [...]
> Subject: Re: SLIP server na Linux masine
> To: net at cs.felk.cvut.cz
>
> :
> :   Mam tu maly problem, ktery se tyka rozjeti ${SUBJECT}, a protoze jsem
> : jeste nemel tu cest neco si zacinat s podobnymi vecmi, tak bych potreboval
> : vedet, kde se da najit popis, jak krok po kroku danou vec vyresit, nebo
> : pomoct v reseni tohoto pro mne nelehkeho ukolu.
>
> 	Doporucuji treba Linux Network Administrator's Guide
> (dostupna pres Linux Documentation Project), nebo treba
> Linux Serial Howto a Linux PPP Howto (Doporucuji radeji PPP nez
Dovolim si kratce doplnit Yenuv prispevek ...

Slip spojeni pomoci baliku sliplogin-2.1.0 se mi nepodarilo rozchodit
(zatim) i kdyz jsem postupoval step-by-step podle Serial Howto a NET-2 Howto
(kde je konfiguraci sliploginu venovana jedna kapitola) a spousta cennych rad
je i v samotnem baliku ve forme prikladu.

Pokud by byly nejake dalsi dotazy na toto tema, navrhuji presun do
konference venovane Linuxu (linux at infnw.upol.cz)

S PPP nemam zkusenosti.

> -Yenya
>
> --
> Jan "Yenya" Kasprzak  |  mailto:kas at muni.cz  |   http://www.fi.muni.cz/~kas/
> [[[[ Student of Informatics, Faculty of Informatics, Masaryk University ]]]]
> [[[[      Czech Linux Homepage:  http://www.fi.muni.cz/~kas/linux/      ]]]]
> ``Hoping the problem  magically goes away  by ignoring it is the  "microsoft
> approach to programming"  and should never be allowed.''    --Linus Torvalds

Lubos Bohm