Problem primo zahadny mezi eunet.cz a codalan.cz

Jiri Novotny novotny at ics.muni.cz
Wed Dec 4 15:38:44 CET 1996

> Chybou v routingu to taky nemuze byt - jedna chodi PING i Traceroute (a to
> obema smery) a druhak na www.codalan.cz je denne tak cca. 150 000 hitu od
> lidi z celeho sveta (vcetne toho ze ja chodim na www.codalan.cz pres
> Spinet, ktery je prave v Eunetovskem adresovem prostoru)

Zkuste ping -R

jestli to nahodou neleze nazpet jinou cestou nez tam. Traceroute to neodhali

     -R      Record route.  Includes the RECORD_ROUTE option in the query
             packet and displays the route buffer on returned packets.  Note
             that the IP header is only large enough for nine such routes, and
             many hosts ignore or discard this option.

> Kdyz jsme to vcera zkouseli, tak muj HTTP/GET na pes.eunet.cz dorazil,
> otevrel si tam socket, ale me sem zpatky nic neprijde.....

					S pozdravem

						J. Novotny