No subject (telnet)

Jaroslav Cibulka kovopetrol at plz.pvtnet.cz
Wed Dec 4 17:35:29 CET 1996

On  4 Dec 96 at 13:05, rogansky at matica.sk wrote:

> Prosim Vas,
> stale mam problemy s diakritikou v akomkolvek windowsovskom telnete.
> Existuje vobec nejaky telnet s diakritikou (s implementovanou
> prevod- nou tabulkou ktorej format by bol zrozumitelny)??? Davnejsie
> som dostal nejake tipy na Evan, Wintel a pod., ale nic z toho asi
> nieje vyhovujuce. Prosim Vas, mate niekto vyrieseny tento problem?
> Tymto myslim telnet pod Win 3.1 aj Win 95.

No, u nas pouzivame ArcTel od prazske firmy FBL software
a cestinu to zvlada. Umi nastavit ruzne konverze pro odesilani, prijem,
ascii prenosy...
Ma to (v posledni verzi) pekne udelany tiska navic to umi docela slusne
veci pres modem nebo X.25 (tu jsem netestoval - ale pouzivam to i na
pripojovani k BBS a prenosy souboru..). Soucasti je i FTP server.
Je toho vice, to jen strucne. Existuje i verze pro DOS.

Ma to ale jednu vadu -neco to stoji... (ted nevim presne - 3-4 tisice
- a umi se to hlidat na prekroceni licenci)

Jenom upozornuju, ze to neni nejaka reklama - proste chvalim to, co
pouzivame. (Take jsme ale meli mensi problemy - i kdyz spise s
dodavkou - ale nelze si moc stezovat).

S pozdravem

    Jaroslav Cibulka
 Kovopetrol, a.s. Plzen