Problem diakritiky na WWW vyresen (mozna)

Lubomir Stritecky lstrit at unis.cz
Mon Dec 9 14:40:32 CET 1996

trapl at karnet.fsih.cvut.cz wrote:

> Sdilim Tve nadseni, ale nejak nemuzu rozchodit Apache server ve svych
> Windows, ani pod Novellem nebezi.
> Uvital bych neco univerzalniho, ne jen pro jeden WWW server, i kdyz
> velmi rozsireny.
>
> -----------------------------
> Tomas TRAPL - CVUT FS
> tel. : 24915319/268
> email: trapl at karnet.fsih.cvut.cz
> www  : 147.32.64.144

Zdravim

Omlouvam se, ze vstupuji do konference bez znalosti toho, co se delo,
alo objednal jsem si ji az dnes. Takze jestli opakuji neco, co se uz
probiralo...

"Dynamicke" prekodovani dokumentu jsem vyresil pred nejakou dobou pomoci
modifikovaneho skriptu za "sacku". Z promenne HTTP_USER_AGENT zjistim
klienta a podle toho poslu spravny kod cestiny. Windows a UNIX funguje
bez problemu, pro Mac jsem nemel moznost to vyzkouset. Jestli nekdo mate
moznost, vyzkousejte to a dejte vedet.

Adresa: http://www.unis.cz  a potom zvolit UNIS Computers. Od tohoto
okamziku by mela byt nastavena spravna cestina.

Zajimavy je vsak problem, ze tyhlety kodovaci skripty bez ostychu
podlezou ochranu souboru vytvorenou serverem, a klidne vrati prekodovane
soubory z verejne nepristupnych oblasti bez jakehokoliv dotazu na
uzivatele ci heslo. Resim to docela krkolomne ve skriptu, ovsem skript
je potreba modifikovat vzdy, kdyz vytvorim novy neverejny adresar, mimo
stavajici neverejnou strukturu. Ne ze bych to delal casto, ale je to
jisty handicap.

Mate nejake rozumnejsi reseni?

Lubomir Stritecky
UNIS Computers