Problem diakritiky na WWW vyresen (mozna)

Jan Schmidt schmidt at cs.felk.cvut.cz
Mon Dec 9 18:39:58 CET 1996

Dobry den,

> Zajimavy je vsak problem, ze tyhlety kodovaci skripty bez ostychu
> podlezou ochranu souboru vytvorenou serverem, a klidne vrati prekodovane
> soubory z verejne nepristupnych oblasti bez jakehokoliv dotazu na
> uzivatele ci heslo.

To je prave ten problem, ze CGI skript musi _emulovat_ pristup serveru
ke strankam. Jedine trochu slusne reseni je, ze pro dokument hrabnete
zase pres http (SaCzech se k tomu primet). Ovsem originalni TCP/IP
adresa spojeni je v cudu.

Mel jsem to rozdelane pro WWWdia 3.0, ovsem vzhledem k soucasnemu vyvoji
nepovazuju za rozumne se tim zabyvat. Reseni je skutecne asi v podpore

Mezitim si snad vystacime s Apachem. Pan Petr Lampa kdysi ohlasoval
vyvojove prace a ohlaseni v teto konferenci, alespon ze jsme se to dozvedeli
takto :-)

Jan Schmidt