Problem diakritiky na WWW vyresen (mozna)

Petr Lampa lampa at fee.vutbr.cz
Mon Dec 9 20:00:22 CET 1996

> Dobry den,

> To je prave ten problem, ze CGI skript musi _emulovat_ pristup serveru
> ke strankam. Jedine trochu slusne reseni je, ze pro dokument hrabnete
> zase pres http (SaCzech se k tomu primet). Ovsem originalni TCP/IP
> adresa spojeni je v cudu.
>
> Mel jsem to rozdelane pro WWWdia 3.0, ovsem vzhledem k soucasnemu vyvoji
> nepovazuju za rozumne se tim zabyvat. Reseni je skutecne asi v podpore
>
> Mezitim si snad vystacime s Apachem. Pan Petr Lampa kdysi ohlasoval
> vyvojove prace a ohlaseni v teto konferenci, alespon ze jsme se to dozvedeli
> [...]

Omlouvam se, uz jsem ponekud zapomel, ve kterych konferencich jsem
to inzeroval a nechtel jsem je vsechny znovu zbytecne zaplavovat.
Aktualni informace o modulu cestiny (a nejen cestiny) do Apache
najdete na http://www.fee.vutbr.cz/~lampa/mod_html/

S pozdravem,

							Petr Lampa

Department of Computer Science and Engineering  E-mail: lampa at fee.vutbr.cz
Faculty of El. Engineering and Comp. Science	Phone: (+42 5) 7275/225,111
Technical University of Brno			Fax:  (+42 5) 41211141
Bozetechova 2, 612 66 Brno, Czech Republic