Problem diakritiky na WWW vyresen (mozna)

Pavel Satrapa PAVEL.SATRAPA at vslib.cz
Tue Dec 10 08:36:41 CET 1996

> Pak jedine CGI script,ale to ma sve problemy.Treba rychlosti pocinaje.
> Nekde na ceskeminetu jsem videl pekny graf,ktery o tomto reseni
> vypovidal
> sve :)) ( Srovnani Apache modulu s saCzech moc srovnani nesnese ).

Ja jsem samozrejme TEZCE neobjektivni, ale mne osobne zminovane grafy
vyslovene potesily. Kdyz vezmu v uvahu, ze modul je vestaven primo v
Apache serveru, zatimco pri kodovani SaCzechem je treba spustit interpret
Perlu, ten musi analyzovat zdrojovy text skriptu, vyrobit z nej pseudokod
a teprve potom se zacne opravdu kodovat, pripada mi ten casovy rozdil dost
maly. Teprve pri rostouci zatezi serveru se situace zacina znatelne
zhorsovat. Ja smekam pred autory interpretu Perlu. Osobne jsem cekal, ze
vysledky budou o poznani horsi.

Mimochodem - podle hesla "dohnat a predehnat" bych rad v dohledne dobe
vyrobil Saczech 3.0, ktery by mel nabidnout vyrazne vylepseny vykon.
Bohuzel misto nejake smysluplne prace v posledni dobe predevsim uraduji,
takze termin je s velkym otaznikem. Snad to stihnu pod stromecek  :-)

Pokud se tyce prohledavacich robotu - staci uprvit mapovaci pravidla
serveru tak, aby cesta nebyla /cgi-bin/to*, ale pouze /to*. Pak tezko kdo
pozna, ze v pozadi je CGI-skript (pokud neposle Pragma: no-cache).

Preji vsem pekny den

 Pavel Satrapa                    Liberec University of Technology
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Computer Science
 Phone:  +42-48-5227-374          Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +42-48-5100-865          Czech Republic