Registrace domen v domene CZ

Vlastimi Cudek vlasta at gity.cz
Thu Dec 12 13:31:09 CET 1996

Jiri Klima wrote:

> Jsem rad, ze aspon nekomu registrace prochazi bez problemu. Uz jsem se
> bal, ze registrace funguje pouze pro zakazniky Eunetu.
> Z jake firmy jste (ISP?) a jak se vam podarilo tohoto stavu dosahnout?

 Neda mi to, abzch se take nevzjadril. Registroval jsem jiy nekolik
domen, a vzdy to bylo do 3 tydnu. Prumerna doba byla cca 14 dni, a to
nemam s EUnetem nic spolecneho.
 A take musim reagovat na poznamku pana Klimy, ze at uz se mu to libi
nebo ne, tak stajna pravidla plati doopravdy i pro Moravu a Slezsko,
Cechy nejsou nic vyjimecneho. (nedalo mi to nereagovat na nesmich pana
Klimy)

					Vlastimil Cudek

| Vlastimil Cudek                                                |
| odd. WAN/Internet                                              |
| addr.: GiTy                        e-mail: vlasta at gity.cz      |
|        Marianske nam.1                                         |
|	 617 00 Brno                 tel: +42 5 45129293         |
|        The Czech Republic          fax: +42 5 45129200         |