Registrace domen v domene CZ

Jiri Klima klimaj at netforce.cz
Thu Dec 12 14:06:59 CET 1996

Vlastimi Cudek wrote:

>  Neda mi to, abzch se take nevzjadril. Registroval jsem jiy nekolik
> domen, a vzdy to bylo do 3 tydnu. Prumerna doba byla cca 14 dni, a to
> nemam s EUnetem nic spolecneho.
>  A take musim reagovat na poznamku pana Klimy, ze at uz se mu to libi
> nebo ne, tak stajna pravidla plati doopravdy i pro Moravu a Slezsko,
> Cechy nejsou nic vyjimecneho. (nedalo mi to nereagovat na nesmich pana
> Klimy)
>
>                                         Vlastimil Cudek

Jak jste prisel na to, ze se mi nelibi, ze stejna pravidla plati pro
Cechy, Moravu i Slezsko? Moje reakce na "prispevek" pana Vacheka byla
vynucena jeho nesmyslnym lpenim na hloupostech a hlavne tim, ze jako
prispevek do konference cz.net.internet je zcela bezcenna. Doufam, ze to
tak z me odpovedi pochopil a vy take.
Kazdy inteligentni clovek zijici v CR pochopi, co se mysli internetem "v
Cechach" - domena CZ, Ceska republika (vsimnete si, ze zadna Moravska
ani Slezska domena neexistuje).
Dekuji za pochopeni.