Omezeni TCP/IP uzivatelum Unixu?

David Rohleder davro at ics.muni.cz
Thu Dec 19 11:02:21 CET 1996

> Myslim si,ze tytoinformace naleznete v knize "Linux -Internet srver"
> panu Satrapy a Randuse.
>
> Pozn.: Kniha to je opravdu skvela...

To by me opravdu zajimalo, jak to v te knize maji vyresene. Ja neznam
jine reseni nez ze by se pouzil firewall na aplikacni urovni.
Nebo upraveny telnet, coz asi neni ono, protoze si kazdy muze prelozit
svuj vlastni telnet.
Dalsi moznost (nevim to jiste) by bylo pouziti SOCKS a zablokovani portu
pro telnet (coz je vlastne firewall).

To co psal Yenya je taky zajimave.

> S pozdravem
>                        V. Dusek