Problem diakritiky na WWW vyresen (mozna)

Kamil Kukura K.Kukura at unicom.cz
Thu Dec 19 11:57:11 CET 1996

> -> pou??t, ale on stejn? do t?ch str?nek dod?v? tolik nesmysln?ho
> -> balastu, kter? se pak mus? ru?n? vyhazovat, ?e je stejn? lep?? jo
> -> nepou??vat.
>
> AK sa dobre pamatam v tomto klube sa pouzivanie diakritiky neodporucalo,
> ked uz, tak quoted-printable nie 8bit znaky...
> mate iny nazor ?

Hmm, to je zaujimave, ja som pozrel celu spravu aj s hlavickou a tam bolo:

Dokonca aj samotna sprava vyzerala asi takto:

pou=BE=EDt, ale on stejn=EC do t=ECch str=E1nek dod=E1v=E1 tolik
nesmysln=E9=ho balastu, kter=FD se pak mus=ED ru=E8n=EC vyhazovat,

Takze si myslim, ze aspon na serveri news.felk.cvut.cz bola v cistom ascii
bez bin. znakov.

Kamil Kukura
Usti nad Labem