Problem diakritiky na WWW vyresen (mozna)

Vladimir Michl MICHLV at infnw.inf.upol.cz
Thu Dec 19 12:20:02 CET 1996

> 1) Upraveny Apache Petra Lampy tohle umi - lze uvest, v jakem kodu jsou
> dokumenty na serveru a pro kazdy adresar lze uvest, v jakem kodu jsou
> dokumenty v tomto adresari (lze uvest pro kazdy jazyk zvlast).

  Jo o tomto vim, kdyz jsem to castecne do toho dodelaval. Ja jsem
reagoval na to, ze by podle mne mel kodovani resit server a ne
KLIENT. Ten by se mel prizpusobit ISO-8859-2.

> 2) Nicmene ROZMUNE reseni je to, ze dokumenty jsou v jednom kodu, jinak
> serever nemuzete slusne spravovat: nez opravite jakykoliv preklep
> kdekoliv, musit zjistit, v jakem kodu ten dokument vlastne je. Kdyz ho
> presunete jinam, musite ho pripadne prekodovat ..., fuj!

  Jasne. Ale mate-li na serveru nekolik desitek uzivatelu a kazdy si
tvori stranky ve svem vlastnim prostredi a na serveru je pouze
vystavuje, pak by server to prekodovavani mel podporovat. A da se
predpokladat ze jeden uzivatel bude pouzivat jedno kodovani, takze
jeho  sprava bude jednoducha. S tim presunem bych to tak
problematicke nevidel.

 na http://www.inf.upol.cz/~michlv/inf muzete najit popisy nastaveni
a pouzivani ruznych kodovani na Apachi s html modulem.

                                            Vlada
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV at risc.upol.cz                                      *
*           Vladimir.Michl at upol.cz                                   *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *