Prihlaseni do konference

Daniel Docekal daniel at codalan.cz
Mon Feb 5 08:38:22 CET 1996

On Fri, 2 Feb 1996 22:10:45 +0100 you wrote:

>Microsoft Mail v3.0 IPM.Microsoft Mail.Note
>Od:  Kolenaty Petr
>Komu: 'SMTP:net at cs.felk.cvut.cz'
>P2edmIt:  Prihlaseni do konference
>Datum: 1996-02-02 21:10
>Nalehavost:
>Zprava ID: 39A5642C
>Konverzace ID: 39A5642C

>LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
>
>pokusil jsem se prihlasit do konference k pravidelnemu odbirani seznamu
>zdroju v CR, ale stron mi vratil zpravu, kterou prikladam. Pouzivam MS Mail
> [...]

No, ja se mu ani moc nedivim - mozna by to chtelo posilat takove
zpravy, kterym bude internet rozumet :( Microsoft rozhodne (jak je
videt) moc nechape ze internet ma nejaka pravidla....

Daniel

* Daniel Docekal, Computer Data a.s., Trebohosticka 2283
* 100 00  Praha 10, Tel. 42-2-7078325, Fax. 42-2-703875
* e-mail, daniel at mail.codalan.cz, or codalan at login.cz
* http://www.codalan.cz, ftp://ftp.codalan.cz