Prenos souboru

Janda Petr su3502dc at inteligent.uiv.cz
Tue Feb 6 14:44:39 CET 1996

Dobry den,

mel bych jeden dotaz. Pri ztahovani vetsich souboru z Inetu  se obcas
stane, ze spadne modem. Pri komunikaci s BBS a pouziti protokolu
ZMODEM jsem byl zvykly, ze pri opakovanem navazani spojeni prenos
pokracoval od toho mista, kde byl prerusen. Lze toto nejak zaridit i
pri ztahovani z Inetu? Nekde jsem slysel, ze existuje jakysi FSP soft,
ktery to umi. Nevite o tom neco? Dekuji.

S pozdravem
                               Petr Janda
                      informatik SU Decin