PMail a Inet

Petr Simek petrsi at entu.cas.cz
Tue Feb 6 15:28:18 CET 1996

> Dobry den,
>
> potreboval bych poradit s nasledujicim problemem. Na Novellske siti
> mam nainstalovany PMail pro DOS jako vnitrni postovni program. Jako
> mailer pro Inet pouzivam PMail pro Win.
> Existuje nejaka brana, ktera by mi umoznovala, aby kdokoli z uradu
> mohl ve svem Pegasu napsat email, ktery by se zaradil do jakesi
> fronty a ja bych je hromadne  odesilal do Inetu.

Jedine snad nakonfigurovat pmail ne pro novella ale jako singl aby vsichni
pouzivali jednu postovni schranku dohromady (sdilena sitove) a pak jeden
z nich by nahromadene maily odeslal modemem, prijal nove a vsichni by se
pak hrabali v poste vsem. Nebo vytvorit lokalniho uzivatele Internet
tomu by vsichni ostatni posilali svoji postu ven. Pak by se jednou zacas
spravce nalogoval jako uzivatel Internet s Pmailem nakonfigurovanym jako
singl s postovni schrankou na siti a maily odeslal, prijal nove , spustil
pmail pro novella, maily precetl a forwardoval ostatnim podle obsahu nebo
subjektu. Mozna ze by to tak i fungovalo - nezarucuji !