hon na ilegala

Ludvik Urban GEOFLU at ACI.CVUT.CZ
Tue Feb 6 15:37:08 CET 1996

Zdravim, muzete mi poradit s problemem, na ktery me chabe
znalosti nestaci?

Mame v domene ilegalni stroj, ktery cas od casu vstupuje
do provozu a tim, ze ma IP adresu jednoho z dulezitych
NFS, blokuje praci cca 10-15 lidi. Zname jen jeho hardwarovou
adresu. Existuje nejaky prostredek, ktery by dokazal
pozirat jeho pakety na zakladne znalosti jen a jen te hw adresy?
Pak bysme meli nejaky cas, abychom manipulaci s jedntlivymi
segmenty jej mohli lokalizovat.
Nebo je vubec nejaka doporucena strategie?
Je to asi notas, ale ma urcite jen  omezeny pocet lokaci,
kde se muze napichnout.
Uvitam i rady typu: 'Jiz stari rimane..' nebo 'Kazde male dite vi..'
LU