PMail a Inet

Pavel Janecek JANECEK at cmc.cz
Tue Feb 6 15:45:33 CET 1996

> Date sent:      Tue, 6 Feb 1996 15:28:18 +0100
> Send reply to:  net at cs.felk.cvut.cz
> From:           Petr Simek <petrsi at entu.cas.cz>
> Subject:        Re: PMail a Inet
> To:             net at cs.felk.cvut.cz

> Jedine snad nakonfigurovat pmail ne pro novella ale jako singl aby vsichni
> pouzivali jednu postovni schranku dohromady (sdilena sitove) a pak jeden
> z nich by nahromadene maily odeslal modemem, prijal nove a vsichni by se
> pak hrabali v poste vsem. Nebo vytvorit lokalniho uzivatele Internet
> tomu by vsichni ostatni posilali svoji postu ven. Pak by se jednou zacas
> [...]

Podobny zpusob jsem pouzival cca pred 2 roky. skutecne to tak muze
fungovat. Jina moznost by pravdepodobne byla pouzit charon gateway
bez pripojeni na router. Potom se zpravy budou radit do fronty, tusim,
ze mailqueue. V te fronte jsou vlastne textove obrazy odesilanych
zprav. Ty by mohly zpracovat a poslat hromadne do I-netu. Bude to ale
chtit napsat nejakou utilitu pro automatizaci.
Je to, ale reseni ponekud komplikovane, za soucasne situace, kdy neni
problem zridit si dial-up napojeni site. I kdyz jsem si nezapamatoval
odkud je original sender (decin?). tam to bude asi problem.

*********** Czech Management Center Celakovice ***********
** nam. 5. kvetna 2, 250 88 Celakovice, Czech Republic  **
**                                  tel:+42 202 891 441 **
** ing. Pavel Janecek               fax:+42 202 891 997 **
** Director of Computer Center   e-mail:janecek at cmc.cz  **