PMail a Inet

Tomas Weinfurt Tomas.Weinfurt at eunet.cz
Thu Feb 8 13:09:44 CET 1996

> Omlouvam se za svou neznalost, ale do Inetu jsem pripojen asi 2
> mesice, takze zatim z toho mam gulas. Jak poznam, ze mam k dispozici
> UUCP? Zatim pouzivam k odesilani WinPmail a pouzivam POP3.

To zalezi na vasi dohode s poskytovatelem. Pokud ted pouzivate POP3
tak UUCP nebude fungovat. POP3 v podstate vybira jen jednu schranku,
kterou tam nekde mate. UUCP naproti tomu dokaze prenaset takrka
libovolnou postu. co mu nasypete do spoolu tak prenese. Kazdy
uzivatel ma k dispozici vlastni e-mail adresu.

> Zatim to resim tak, ze kdokoli chce poslat e-mail, posle ho v novellu
> na me a ja ho forwardnu do Inetu. Ale musim vypisovat e-mail adresy,
> tudiz se muzu splest a mam s tim zbytecne problemy.
> Rad bych docilil, aby si kazdy psal e-maily sam i s adresou a ja je
> pouze odesilal a nestaral se komu jsou urceny.

to by slo pomoci UUCP a nebo vyhradit jeden verejny stroj na postu.
Kdo by chtel tak by si napsal zpravu a nekdo by vsechny napr. jednou
denne odeslal a stahnul nove.Nevyhoda POP3 je v tom, ze vse chodi do
jedne schranky.

> Jinak MASTGATE jsem zkousel instalovat, vytvoril se mi jakysi balik k
> odeslani, ale nepodarilo se mi navazat spojeni (mame komutovane
> spojeni do VS v Liberci).

a zase ten Telecom .....

Tomas WEINFURT

======= ___                       === Tomas WEINFURT