PMail a Inet

Marek Kubita marek at exprit.cz
Thu Feb 8 13:39:04 CET 1996

> a zase ten Telecom .....

Tentokrat ne Telecom, ale CESNET, ktery nepodporuje UUCP.
Coz je skoda, pro prenos posty se mi UUCP libi vic nez SMTP,
ani UUCP pres TCP/IP by nebylo k zahozeni - myslim ze ho
pouziva madarsky EUNet.

Hlavni prednost UUCP pro dial-up pripojeni vidim v tom, ze je davkove
a pri pripojeni k providerovi nemusim cekat, az si mne vsimne a zacne
mi posilat postu pres SMTP - v ramci UUCP session se mi proste posle
to co ceka ve fronte.

---
   Marek Kubita _____ marek at exprit.cz
   System Support ___