UUCP

Josef Ptacnik ptacnik at ns.bohemia.net
Fri Feb 9 14:00:53 CET 1996

--------> Your  message <--------

> Dobry den,
>
> dekuji vsem, kteri reagovali na muj dotaz. Z odpovedi je mi jasne, ze
> se nejedna o jednoduchou vec. Pokud nemam pristup k UUCP, lze vubec
> toto nejak vyresit?
>
> S pozdravem
>                          Petr Janda
<--------- End  of your message ------->

 Pokud si zridite UUCP ucet na nasem serveru (za pevny pausal - viz
 nas cenik), muzete prichozi i odchozi UUCP mail pro celou vasi sit
 obsluhovat za vzdaleneho pocitace pres TCP/IP. Tenhle pocitac muze
 byt pripojen kdekoliv v Inetu i jako 'standalone', za podminek Vaseho
 lokalniho providera. Nechci, aby toto bylo brano jako reklama.
 Jsem k dosazeni na nize uvedene adrese.

                                 Josef Ptacnik

.     Datac, Ltd.    .           Czech Republic
.        * *         .           17000 Praha 7, Za papirnou 5
.      * | |-*-->    .           Tel   : +42 2 66712639
.   <--*-| | *       .           Fax   : +42 2 66712638
.        * *         .           E-mail: ptacnik at bohemia.net
.    Bohemia.net     .           URL   : http://www.bohemia.net