TCP maximum segment size a Win NT

Martin Kamin kamin at cpress.anet.cz
Sat Feb 10 20:39:05 CET 1996

Dne  9 Feb 96 v 13:45 hodin mi od Pavla Satrapy prisel tento dopis:

> [...]
> Rudisara a Kouly "Windows NT versus sitove protokoly, heterogenni site,
> Internet..." v Microsoft News podzim '95. Ja jsem neveril vlastnim ocim,
> co vsechno Win NT neumi a musi se do nich doplnovat (v textu nebylo jasne
> receno, zda se jedna o komercni nebo volne siritelne produkty, ale
> vyznivalo mi to spis jako komercni) - napriklad DNS nebo SMTP. Vubec se
> nemluvi o smerovacich protokolech a mam tuseni, ze v tehle oblasti jsou NT
> velmi slabe v kolenou. Celkovy dojem byl, ze nazev odpovida a Win NT
> skutecne stoji spise proti (versus) Internetu.

K teto reakci: Myslim, ze neni treba NT tak odsuzovat. Je to vsechno
ve vyvoji, UNIX nebo kdokoliv jiny si taky neudelal svou konektivitu
za cca 5 let, pokud se nemylim. NT maji svou dobu jeste pred sebou, je
jen otazka, jestli lide budou chtit cekat... Ale jinak jim fandim.

> Dovolim si jeste jednou zopakovat sve doporuceni: pouzivejte Linux.
> Stejneho vykonu dosahnete s podstatne slabsi (tedy levnejsi) technikou,
> navic je system zdarma. Usetrene penize investujte do skoleni nebo
> literatury a ocekavane naklady na SW (pro Unix sezenete kvalitni programy

Tady nesouhlasim. Clovek, ktery neumi nainstalovat a provozovat NT urcite neumi
nainstalovat a provozovat LINUX!!! Literatura na NT se mi docela
libi...

> zdarma) investujte nejak rozumneji. S Linuxem se bude obtizneji zacinat,
> ale dojedete dal a lacineji. Na okraj: pomoci produktu Samba a LinuxWare
> muzete nabidnout Linuxove disky uzivatelum WfW a NetWare.

Martin Kamin