PMail a Inet

Janda Petr su3502dc at inteligent.uiv.cz
Mon Feb 12 07:56:17 CET 1996

> Pan Janda <su3502dc at ALFA.UIV.CZ> ze skolskeho uradu v Decine ma zrizen
> dial-up pristup do Inetu jako takoveho v uzlu Liberec. JEDEN.
> Uzivatelsky ucet (a s nim spojenou postovni schranku) ma v Praze. Ma JEDNO
> uzivatelske jmeno su3502dc u nas na alfa.uiv.cz. (Stejne jako vsechny
> ostatni skolske urady).
> Smlouvu ma tedy na JEDEN pristupovy ucet a JEDEN uzivatelsky ucet.
Dekuji, za radne osvetleni me situace.

> Pan Janda by rad distribuoval postu prichazejici na urad na adresu
> su3502dc at ALFA.UIV.CZ uvnitr uradu. Zrovna tak by patrne chtel sbirat postu
> odchazejici z uradu a hromadne ji odesilat.
> Vim obecne, ze existuji programy, ktere umoznuji tridit postu podle
> Subject-u, ale zadny jsem zatim nezkousel. Vite-li nekdo o takovem, zrejme
> by se tim problem vyresil.
Toto umi Pegasus, ktery pouzivam. Vyse uvedene lze v mem pripade
omezene pouzit pro doslou postu. Toto pouzivam pouze pro konference a
pokud je posta urcena nekomu na uradu, tak mu ji proste forwardnu.
Problem mam pouze s postou k odeslani.

S pozdravem
                         Petr Janda