prihlaseni

TheBenO Peter Straka straka at kesp.elf.stuba.sk
Tue Feb 13 13:25:04 CET 1996

> zajimalo by me, proc odpoved na dotaz "jak se prihlasim do teto
> konference?" posilate prave do ni? Ty, kdo jsou prihlaseni, to nezajima,
> a ten, kdo neni prihlasen (a tudiz se pta), se to nedovi.
>
> Ales Dryak

Suhlasim ze by to malo ist na sukromnu adresu ale :

Moze sa to dozvediet minimalne pomocou WWW ak si pozrie archiv konferencie
a mozno aj pomocou news (ale tym si nie som isty).

zdravi
                                                TheBenO (Ing. Peter Straka)
| KESP FEI STU Bratislava                       straka at kesp.elf.stuba.sk   |
| http://www.kesp.elf.stuba.sk/~straka/         straka at elf.stuba.sk        |
| Unix,Tcl,TeX,C,Assebler,Gfx,Toonz,...,SGI,Sun,Amiga,PowerMac,...Art,Zeny |