WinNT a Linux [RE: TCP maximum segment size a Win NT]

Vladimir Solnicky (Vladimír Solnický) <vs@utia.cas.cz> vs at utia.cas.cz
Tue Feb 13 13:42:53 CET 1996

On Tue, 13 Feb 1996, Rudisar Ladislav wrote:

> Prohlizel jsem si vysledky testu ruznych NFS na ruznych OS a Samba je
> vykonostne temer vzdy na poslednim miste, ale to neni podstatne je mi jen
> lito ze nemam ani cas ani chut povesit na nasi sit pro 150 PC WFW vedle
> FS NT 3.51 take FS Linux s NFS na stejnem HW. Ale asi ani tento dukaz by

  Ne zcela chapu, co chcete rici, proto se ptam, aby nedoslo ke zbytecnemu
omylu: Myslite sdileni disku WinNT protokolem NetBIOS a sdileni disku
Linuxem (s programem Samba) timtez protokolem NetBIOS, ale jen nad TCP/IP?
Vyse totiz mluvite o NFS a to je zcela jiny zpusob sdileni diksu, o kterem
tady zatim (dle meho chapani) dosud nikdo nemluvil (a ktery podle me neni
prilis efektivni, ale tomu uz az zas tak nerozumim). Pokud jste myslel
NFS, tak k tomu Linux nepotrebuje Sambu a zatim tady kazdy o Sambe mluvil
a tedy minil NetBIOS nad TCP/IP. A ten je podle mych zkusenosti rychlejsi
nez NFS i mezi dvema Unixy (Linux, Irix, HP-UX).

Prosim tedy, abyste ujasnil, co jste myslel. Dekuji.

S pozdravem  V. S.