ethernet na OS/2

Vit Novak NOVAK at iee.cas.cz
Tue Feb 13 13:43:33 CET 1996

Muze mi nekdo, prosim, poradit, jak nakonfigurovat OS/2-Warp
pro TCP/IP na PCcku, ktere je pripojene v siti Novell 3.12
(frame=Etnernet_II) ? Nainstaloval jsem Internet z BonusPaku, ale
tam je vsechno prednastavene pro telefon a SLIP. Krome toho se sice
do prislusneho adresare zkopirovaly tez programy jako 'ifconfig',
'route' a dalsi velmi pripominajici UNIX, ale napoveda k nim
je vyslovene spartanska (odpoved na /? option). Podotykam, ze Novell
chodi bez problemu, v DOS-boxu i globalne v OS/2, kartu mame 3C509.
Dekuji.
         Vit Novak

Vit Novak
Ustav pro elektrotechniku AV CR
Dolejskova 5                                  tel: 42-2-6605 3512
182 02  Praha                                 fax: 42-2-688 3422