WinNT a Linux [RE: TCP maximum segment size a Win NT]

Rudisar Ladislav rudisar at faf.cuni.cz
Tue Feb 13 14:29:38 CET 1996

  Ne zcela chapu, co chcete rici, proto se ptam, aby nedoslo ke
zbytecnemu
omylu: Myslite sdileni disku WinNT protokolem NetBIOS a sdileni disku
Linuxem (s programem Samba) timtez protokolem NetBIOS, ale jen nad
TCP/IP?
Vyse totiz mluvite o NFS a to je zcela jiny zpusob sdileni diksu, o
kterem
tady zatim (dle meho chapani) dosud nikdo nemluvil (a ktery podle me neni
prilis efektivni, ale tomu uz az zas tak nerozumim). Pokud jste myslel
NFS, tak k tomu Linux nepotrebuje Sambu a zatim tady kazdy o Sambe mluvil
a tedy minil NetBIOS nad TCP/IP. A ten je podle mych zkusenosti rychlejsi
nez NFS i mezi dvema Unixy (Linux, Irix, HP-UX).

Prosim tedy, abyste ujasnil, co jste myslel. Dekuji.

S pozdravem  V. S.