Q:Jak najit konferenci

Petr Kolar PETR.KOLAR at vslib.cz
Wed Feb 14 08:59:33 CET 1996

       Dobry den!

> Mohl by mi nekdo odpovedet na otazku, zda existuje prostredek
> (sluzba), ktera umi zjistit probihajici konference na urcitem nebo
> neurcitem serveru (napr. v domene apod.)?

   V CR se muzete podivat do "Seznamu zdroju Internetu v CR" na
http://www.cesnet.cz/cesnet/cesnet-resources.html nebo
ftp://www.cesnet.cz/pub/cesnet/cesnet-resources.txt . Pokud znate jmeno
serveru, muzete zaslat dopis s textem list na adresu listserveru.
Bohuzel ten se muze jmenovat ruzne: listserv, maiser, listproc, .... Pokud
se ale jedna o Internetovske mailing listy, do kterych se hlasi pres adresu
jmeno-listu-request at kde.domain.top, tak mate smulu.