Q2:Jak najit konferenci

Jan Vanek CZU Praha VANEK at VSZ.CZ
Wed Feb 14 09:34:25 CET 1996

>        Dobry den!

...cut...
> Bohuzel ten se muze jmenovat ruzne: listserv, maiser, listproc, .... Pokud
> se ale jedna o Internetovske mailing listy, do kterych se hlasi pres adresu
> jmeno-listu-request at kde.domain.top, tak mate smulu.

Diky vsem za odpovedi. V souvislosti s nimi (vesmes negativni z
hlediska celkoveho prehledu) me napada, zda-li by se nemohly nejakym
jednoduchym zpusobem evidovat? Predpokladam, ze tu jsou vetsinou
spravcove siti: Jak by Vam vadilo nekam jednou za pul roku poslat Vas
seznam? Nebo lepe napadlo to uz take nekoho?
S pozdravem JV

Hello, world!             living on earth is expensive but
                             it includes a free trip around the sun
Johny Walker alias
vanek at uvt.vsz.cz (Main)