TCP maximum segment size a Win NT

Borek Lupomesky borek at ns.felk.cvut.cz
Wed Feb 14 15:49:41 CET 1996

In <199602130641.HAA29290 at ns.felk.cvut.cz> Rudisar Ladislav wrote:

> Ano default je TCPIP nastaveno tak, aby behalo dobre na funcnich linkach,

   Hmmm, jakou ma souvislost fragmentace IP datagramu s kvalitou linek. Moje
mineni je, ze zadnou. Proste strucne receno: Windows NT maji vadnou
implementaci IP protokolu. S tim zadny MS Knowledge Base nic neudela. (Nebo
ano?)

> Provozujeme WWW, FTP, atd. na NT (zcela vse jiz nemame zadny Unix)

   Pane jo. To musi byt podnetne prostredi pro studenty. U nas mame zase
Internetovske veci (krome gopheru, ktery 'sem liny preinstalovat), veskere
veci na Unixu (SunOS a Linux).

> Doporuceni je to velmi odvazne. Zkuste si treba zmerit vykon fileserveru
NT
> a LInuxu s Sambou, disky nabidnete to ano ale 5-10x pomalejsi.

   Vy jste to zkousel. Muzete me odkazat na nejake benchmarky?

> Rozhodne bych nerad, aby to vyznelo jako doporuceni NT, ale nevydrzel
> jsem nereagovat na velmi zaujate prispevky v teto diskuzi. Kdyby pan
> Satrapa znal NT tak jako Linux kdovi jak by to bylo s tim doporucenim.

   ...a naopak: kdyby pan Rudisar znal Linux ...

> # Ladislav Rudisar
> # European Microsoft Windows NT Academic Center (EMWAC CZ)

   Stejne mi porad nejde do hlavy, jak jde slovo 'academic' dohromady s
'Microsoft'.

   Bye Borek

--

BOREK LUPOMESKY, student & junior network administrator