TCP maximum segment size a Win NT

Jan Korycan jkorycan at cdrail.cz
Wed Feb 14 16:34:03 CET 1996

On Wed, 14 Feb 1996, Borek Lupomesky wrote:

>    Hmmm, jakou ma souvislost fragmentace IP datagramu s kvalitou linek. Moje
> mineni je, ze zadnou. Proste strucne receno: Windows NT maji vadnou
> implementaci IP protokolu. S tim zadny MS Knowledge Base nic neudela. (Nebo
> ano?)

Co se meho mineni tyce, tak na dobrych linkach s dobre nakonfigurovanym
software by k fragmentaci dochazet nemelo.

>    Pane jo. To musi byt podnetne prostredi pro studenty. U nas mame zase
> Internetovske veci (krome gopheru, ktery 'sem liny preinstalovat), veskere
> veci na Unixu (SunOS a Linux).

Nevim ovsem, co je pro studenty tak podnetneho na vasem prostredi. Jinak
receno, velice by mne zajimalo, kolik z vasich studentu se v PRAXI (vazne
pochybuji, ze by vsichni i po ukonceni studia pusobili na uni.) setka se
SunOS, pripadne Linuxem.

> NT
>
>    Vy jste to zkousel. Muzete me odkazat na nejake benchmarky?

Viz muj vcerejsi prispevek. Nedopatrenim sel do konf. dvakrat, takze jste
urcite alespon jednu kopii cetl.

>    ...a naopak: kdyby pan Rudisar znal Linux ...

..... no comment, nechci byt sprosty ....

>    Stejne mi porad nejde do hlavy, jak jde slovo 'academic' dohromady s
> 'Microsoft'.

Asi stejne jako jde dohromady 'academic' s 'commercial'.

							Jan Korycan

P.S.: Omlouvam se vsem nezucastnenym za nabrousenost prispevku, ale
"jak se do konference vola, tak se z ni ozyva", nehlede na to ze
prispevek na ktery reaguji mne jiz pripada zcela zbytecny.