cdromy

Vladimir Lieberzeit lieber at cs.felk.cvut.cz
Fri Feb 16 04:26:41 CET 1996

> Dobry den,
> prosim Vas nevite nekdo jakej je rozdil mezi CD mechanikama
> MultiSpeed a MultiSession. Nebo spis co to vubec je.
> Dik  Honza Burdil

MultiSpeed je jednotka, ktera umi s CD "tocit rychleji" nez je
standard, takze lze data cist s vyssi prenosovou rychlosti. Standard
byl 150 kB/s; takze treba CD 4x ma prenosovou rychlost 600 kB/s.

MultiSession je nekolik samostatnych "nahravek" na jednom CD. Trochu
se to da prirovnat k partitionum na pevnem disku.

Tato konference je orientovana na problematiku Internetu. Dotazy
tohoto type je vhodnejsi smerovat do jinych konferenci, napr.
ibm-pc at salome.zcu.cz

V. Lieberzeit

| Ing. Vladimir Lieberzeit              | "Violence is the last refuge |
| LIEBER at CS.FELK.CVUT.CZ                |  of the incompetent."        |
| Department of Computer Science, FEL   |                              |
| Czech Institute of Technology, Prague |                Salvor Hardin |