FAX-MODEM

TheBenO Peter Straka straka at kesp.elf.stuba.sk
Fri Feb 16 09:26:22 CET 1996

Hi
> Dobry den,
> Pro komutovane spojeni na Internet jsem dostal fax modemovou kartu
> TravelCard 28.8P - High Speed PCMCIA Fax Modem. Obsahem distribucni
> diskety je i program tcenable - mohu si definovat port,IRQ ....

ked sme uz pri fax-modemoch ...
modem na UNIX-e pouzivat (rozchodit) viem ale ako na UNIXe rozchodim fax?
existuju na to specialne programy alebo staci nieco k mail-ovacim programom
typu PINE, ELM ...
mohol by mi niekto poslat nejake blyzsie info o spojazdneni faxu na UNIX-e

moj system je SunOS ipx2 4.1.3 3 sun4c

vitam kazdu radu :)
                                                TheBenO (Ing. Peter Straka)
| KESP FEI STU Bratislava                       straka at kesp.elf.stuba.sk   |
| http://www.kesp.elf.stuba.sk/~straka/         straka at elf.stuba.sk        |
| Unix,Tcl,TeX,C,Assebler,Gfx,Toonz,...,SGI,Sun,Amiga,PowerMac,...Art,Zeny |