Robotics PLUS vs. Zyxel

Jan Prikryl prikryl at sgi.felk.cvut.cz
Mon Feb 26 12:35:39 CET 1996

> Date: Mon, 26 Feb 1996 11:26:35 +0100
> From: "Pavel Janecek" <JANECEK at cmc.cz>
> To: net at cs
> Subject: Re: Robotics PLUS vs. Zyxel

Stava se mi to same pri pripojovani na obe serie na VC CVUT. Modem:
ZyXEL 1496E. Proti ostatnim modemum chodi v pohode, jsem naklonen
verit tomu, ze na v nastaveni modemu na terminalserveru ci u mne je
nejaka chybka.

Problemy se vyskytuji zhruba od podzima, ALE: muzou byt spojeny
s tim, ze nam Telecom vymenil linku. Maximalni rychlost je cca
9600bps, at uz pres analogovou ci digitalni ustrednu. Pripojeny
jsem na analogovou ustrednu.

Honza Prikryl

   Jan Prikryl                       honzo on IRC
   postgraduate student              E-mail: <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>
   Department of Computer Science    Tel: +42 2 24357417
   FEE CTU Prague, Czech Republic    Fax: +42 2 298098