Win NT boot

Jan Musil jan.musil at sap-ag.de
Mon Feb 26 13:33:20 CET 1996

Dobre odpoledne.

:<odstrizeno>
:Presne to dela WINNT Boot manager. Je v MBR, a da Vam na vyber mezi
:partitions s MSDOS a WinNT. Jen je potreba prebootovat. Ja jsem pri

Nemate docela pravdu, samotny loader NT je umisten ve filesystemu
(i kdyz da se tak FAT rikat ?) a je inicializovan programem z boot
sektoru aktivni partition. V MBR neni, protoze to by se pak nedalo
pouzivat napr. LILO k bootu NT (i kdyz ta cesta je LILO-->BM NT).
Vic viz. moje predchozi zprava o postupu bootu NT.
Preji krasny den (tady sviti slunce a je +10°C, jak je u nas doma ?).

                                                   KrucifiX UniX
                                                         Honza