Kamenici a Netscape

Jan Kasprzak kas at muni.cz
Tue Feb 27 15:16:04 CET 1996

:
: >CSTOCS neumi CP1250.
:
: Nesouhlasim. Tabulky z CSTOCS jsem pouzil jako zdroj pro svoje
: prekodovaci programy pro WinNT (NTCPCONV). Myslim ze jsem k tomu
: stahnul balik CSTOOLS odnekud z Brna.
:
	Tady mozna doslo k omylu. Puvodni pisatel asi nemyslel
muj program cstocs (gawk-script z cs-tools pro Linux), ale cstocs.exe, coz
kdysi bylo snad v instalaci csTeXu, nebo tak nejak. Byl to program,
ktery mel tabulky hardcodovane v sobe, takze skutecne neumel
CP1250, ktere vzniklo davno po nem. Sam jsem tento
program take kdesi mel.

: Nicmene nekolik chybicek v takto ziskane tabulce CP1250 bylo.
: Tu tabulku jsem opravil a trochu doplnil, dale jsem vytvoril
: tabulky pro CP1252 (Windows US), MAC (Macintosh US),
: MACCE (Macintosh Central European). Ty tabulky lze (pokud se
: vezme cela sada) pouzit s CSTOCS. Jsou k nalezeni pod
:
:    http://www.cvut.cz/ascii/cc/icsc/ntcpconv
:
	A jen doplnim, ze beta-verze cs-tools, ktera obsahuje
(diky panu Kvardovi) i zminovane opravy chyb a tabulky
CP1252, MAC a MACCE, je k dispozici na puvodnim miste
pres ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/UNIX/localization/linux/.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak  |  mailto:kas at muni.cz  |   http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[ Student of Informatics, Faculty of Informatics, Masaryk University ]]]]