zadost o radu

Stanislav Jelen JELEN at VSZ.CZ
Wed Feb 28 10:12:40 CET 1996

> Otazka je sice off-tolpic, ale snad mi nekdo poradi. Nekdo se pokusil
> nabourat supervisor account v Novell 3.11. Takze ten je ted ve stavu
> intruder lockout a nelze se na nej dostat. Poradi nekdo???

- Novell ma vetsinou nastaveny cas, po nemz Vas znovu pusti do
systemu. Myslim, ze standartne je to pul hodiny.
- Jsou i dalsi zpusoby, ale to je trochu delsi pohadka ...
                                        Stanislav Jelen

| Kamycka 1068             |                                        |
| 165 21 Praha 6           |        Ustav vypocetni techniky        |
| tel. (02) 338 4330       |       Ceska zemedelska universita      |
| fax. (02) 338 3325       |                                        |